Tərcümə; Darul İttiba
İbn Qatan əl Fasi, Əhkamun Nəzərdə (s. 240-241) belə
demişdir; “Məsələ: Ərin atası qadının zinətini göstərə biləcəyi kimsələr
arasında zikr edilmişdir. Ancaq ərin babası və yuxarıya doğru babalarına eyni şəkildə
zinətini göstərməsi caizmidir?
Bu ehtimali bir
mövzudur. Mənə görə zahir olan bunun qadağan olunmasıdır. Çünki qadına
cilbabını başının üzərindən endirməsi əmr edilmiş və ayədə zikr edilənlər
xaricində qalan kimsələrə açması qadağan edilmişdir. Ərin babası isə ayədə keçməməkdədir.
Əl Əb (ata) kəliməsi həqiqətdə birbaşa ərin
atası haqqında istifadə olunmaqdadır. Yuxarıdakılar (babalar) haqqında istifadəsi
məcazdır. Ləfzin eyni anda həm həqiqi mənasında, həm də məcazi mənasında deyilməsi
doğru deyildir. Buna görə də ayədəki
“ata” kəliməsinin yalnızca birbaşa ərin atası haqqında istifadə olunması
lazımdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder