Əri çox zaman namaz
qılmayan bir qadının əriylə olan vəziyyəti zina sayılırmı? Bu halda qadın nə
etməlidir? Bu halda dünyaya gələn uşaqların dini hökmü nədir?
Cavab:
Həmd ancaq
Allahadır.
Birincisi;
müsəlman qadının, dinindən və əxlaqından razı olunan saleh bir kişini (ər
olaraq) seçməsi lazımdır. Namaz, İslam dininin ən böyük ruknudur. Hətta İslamın ikinci ruknudur. Bu səbəblə bir
qadının, namaz qılmağı, dinin dirəyini ehmal edən bir kişiylə evlənməyi qəbul
etməsi ona halal deyildir.
İkincisi;
Bir qadın, heç namaz qılmayan bir kişiylə evləndiyi zaman, bu nigahın
keçərli olub-olmaması mövzusunda alimlər arasında görüş ayrılığı vardır. elm əhlinin
cumhuruna görə bu nigah keçərlidir. Çünki fərziyətini inkar etmədən namazı tərk
edən, fasiqdir, kafir deyildir.
Bəzi alimlər isə,
bu nigahın batil olduğu görüşündədirlər. Çünki namazı tamamilə tərk edən
kafirdir, müsəlman deyildir.
Fəqət hər nə vəziyyətdə
olursa olsun, bir qadın, namazı tərk etmənin küfür olmadığına inanaraq və ya
namazı tərk etmənin hökmünü bilmədən və yaxud da öz ölkəsində namazı tərk edənin
günahkar müsəlman olduğuna dair bir fətva verilmiş və elm əhlindən belə deyənin
görüşünü təqlid edərək namazı tərk edən bir kişiylə evlənibsə, bu halda qadının
nigahının batil olduğuna hökm edilməz.
Namazı tərk edənin
nigahının batil olduğunu qəbul etsək belə, sualda zikr edilən nigah zina deyə
isimləndirilə bilməz. Çünki bu mövzu, elm əhli arasında mötəbər bir ixtilafdır.
Belə bir mövzu da zina deyə qiymətləndirilməz.
Üçüncüsü; Əgər arada namaz qılırsa, uyğun olan görüşə
görə onun küfrünə hökm edilə bilməz.
Şeyxul İslam İbn
Teymiyyə rahiməhullah bu mövzuda belə demişdir;
“Şübhəsiz bir çox
insan, hətta insanların çoxu, bir çox müsəlman bölgədə beş vaxt namazları nə
mühafizə edib daimi qılırlar, nə də tamamilə tərk edirlər. Əksinə, aradfa
qılırlar, arada da tərk edirlər. Bu səbəblə bu kimsələrdə iman və nifaq birlikdə
olur. Bu kimsələr haqqında miras və bənzər hökmlər kimi İslamın açıq hökmləri
icra olunar.” [Məcmuu
Fətava (c. 7, s: 618)]
Dördüncüsü; Hökmün bilinməməsi
və ya elm əhlindən keçərli olduğunu söyləyənin görüşünün təqlid edilməsi səbəbiylə
ər arvadın, nigahının keçərli olduğuna inanaraq qurulan hər evlilik, bir sıra
dini nəticələrin meydana gəldiyi və uşaqların atalarına nisbət edildiyi bir
nigahdır.
Şeyxul İslam İbn
Teymiyyə rahiməhullah bu haqda belə demişdir;
“Müsəlmanlar, ərin
keçərli nigah olduğuna və xanımıyla əlaqədə olfuğu zaman doğacaq olan uşağın
ona nisbət ediləcəyinə inandığı hər nigahın keçərli olduğu, hər ikisinin də
miras ala biləcəyi mövzusunda ittifaq etmişdir. Çünki nəsəbin sübutu üçün
nigahın keçərli olmasına ehtiyac yoxdur.” [Məcmuu Fətava
(c. 34, s: 13)]
Şeyxul İslam İbn
Teymiyyə rahiməhullah yenə belə demişdir;
“Ər, nigahın səhih
olduğuna inanarsa, bu nigahda hədd yoxdur. Əksinə, bu nigah ilə nəsəb (doğacaq
olan uşaq) ona ilhaq edilər. Bu nigaha mehr də lazımdır.” [Məcmuu Fətava (c. 3, s: 132)]
Beşincisi; Ər
çox zaman namazı tərk edirsə, qadının, bir çox elm əhlinə görə küfür sayılan bu
böyük günahı tərk etməsi üçün ərinə nəsihət edib öyüd verməsi və onu Allahın qəzəbi
ilə qorxutması lazımdır. Ərinə təkrar-təkrar nəsihət edib öyüd verməkdən bezməməli
və ümidsizliyə qapılmamalıdır.
Heç namaz qılmayan ərin
nigahında olan və ondan qurtulma imkanı olan hər qadına nəsihətim, o ərdən
qurtulmasıdır.
Allahu Təala ən
yaxşı biləndir.
Şeyx Muhəmməd Saleh əl Münəccidin rəhbərlik etdiyi (islamqa) saytının fətvası
(№:213402)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder