Yazı sahibi; Əbu Muaz Seyfullah
Tərcümə; Darul İttiba
“Bilinməlidir ki,
musiqiyə nisbətlə haramlıq və günah ancaq musiqini qəsdli olaraq dinləməyə
bağlıdır. Amma qəsdsiz eşidən və zehnini dinlədiyi şeydən uzaqlaşdırıb qəlbiylə
bundan ikrah hissi duyan kimsə üçün günah yoxdur. Çünki bunda onun öz əlində
olan bir şey yoxdur. Münkərə gücü yetdiyincə qarşı çıxmalıdır. Çünki Nəbi səllallahu
aleyhi va səlləm; “Kim bir münkər görərsə onu əliylə dəyişdirsin, buna gücü
çatmayan diliylə, buna da gücü çatmayan qəlbiylə. Bu da imanın ən zəifidir.”
Muslim rəvayət etmişdir.
Zikr etdiyimiz
xüsusun dəlili İbn Ömər radiyallahu anhumanın azadlısı Nafinin rəvayətidir. O
dedi ki; “İbn Ömər radiyallahu anhuma çalğı səsi eşidincə barmaqlarını
qulaqlarına qoydu və miniyinin yönünü çevirdi.
“Ey Nafi! Səsi eşidirsənmi?” deyir, mən də;
“Bəli” deyirdim. Mən
xeyr deyənə qədər irəlilədi. bunun üzərinə barmaqlarını çəkdi və yola davam
etdi. Dedi ki; “Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləmin çoban qavalı eşitdiyi
zaman eyniylə belə etdiyini gördüm.”
Bunu Əhməd, Əbu Davud və İbn Macə rəvayət
etmişlər, Əl Albani, Təhrimu Ələtit Tarbda səhih demişdir.
İbn Rəcəb, Nuzhətul
Əsmada dedi ki; “İbn Ömər radiyallahu anhuma Nafiyə qulağını tıxamağı əmr etməmişdir.
Çünki o qəsdlə dinləmirdi. Tam tərsi sadəcə eşidirdi. Eşidən, dinləyən ilə eyni
deyildir və eşitməkdən dolayı haramlıq olmaz. Çünki bunu qəsdən etmirdi. Eşitməyənə
qədər qulağını tıxaması daha fəzilətli olsa da hal belədir.”
Şeyxul İslam İbn
Teymiyyə rahiməhullah, Məcmuul Fətavada belə demişdir; “Əmr və qadağa mücərrəd
olaraq eşitmə haqqında deyil, birbaşa dinləmək haqqındadır. Görmə məsələsi də
belədir. Çünki qeyri ixtiyari olaraq görmə ilə qəsdən baxmaq fərqlidir. Yenə
(yad qadından gələn) gözəl qoxunu hiss etmə də belədir. Qadağa və haramlıq
ancaq qəsdən qoxlamaq haqqındadır. Amma insan öz qəsdi olmadan burnuna qoxu gələrsə,
bundan dolayı günah qazanmaz.
Beş hissiyat, yəni
eşitmə, görmə, qoxulama, dadma və toxunma ilə işlənən haramlar da belədir. Əmr
və qadağa ancaq qulun bu haqdakı qəsdi və
əməlinə bağlıdır. Amma öz istəyi olmadan meydana gələrsə, əmr və ya qadağa
mümkün olmaz. Sünəndə İbn Ömər radiyallahu anhumadan gələn hədis bunu ifadə etməkdədir.-burada
yuxarıda keçən hədisi zikr edər- Bəzi
insanlar deyir ki; “hədis səhihdirsə, İbn Ömər radiyallahu anhumaya qulaqlarını
tutmaq əmr edilməmişdi. Buna onun yaşı kiçik olduöu və ya onun qəsdən dinləmədiyi
şəlində cavab verilmişdir. O sadəcə eşitmişdir və bundan dolayı günah
qazanmamışdır. Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm isə daha fəzilətli və daha
kamil olanı tələb etdiyindən qulaqlarını tıxamışdır. Bu eyniylə caiz olmayan
şeyləri danışan bir topluluğun yanına gedən kimsənin qulaqlarını tıxamasının
daha gözəl olması kimidir. Fəqət qulaqlarını tıxamasa da ona günah yoxdur. Fəqət
eşitdiyi çeylərdə dini bir zərər varsa və bunun ancaq qulaqlarını tıxamaqla
qarşısını ala bilərsə o zaman bunu etməlidir.”
Buna görə fəzilətli
olan musiqi səsini eşitməmək üçün mümkünsə qulaqlarını tıxamaqdır. Şayət bu
mümkün olmazsa qəlbiylə bu səsdən üz çevirər. Çünki qulaq ancaq qəlbin hazır
olmasıyla dinləyər. Nəfsini və qəlbini zikr və bu zikrlərin mənalarını təfəkkür
ilə məşğul et. Və ya içindən Quran oxu və ya Allahın ayələrini tədəbbür et!
Qəlbinlə musiqi dinləməkdən
üz çevirib, ondan xoşlanmadığın müddətcə bunu eşitməyində bir sıxıntı yoxdur.”
[İslamveb.net fətvaları, fətva №:
142457]
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder