Yazı sahibi: Əbu Muaz
Seyfullah
Tərcümə: Darul İttiba
Şeyx Muqbil b. Hadi rahiməhullah
belə demişdir;
“Dini naşidlər
fitnəyə səbəb olmursa, qadın kişi qarışıqlığı yoxdursa və Quran qiraətindən
uzaqlaşdırmırsa sıxıntı yoxdur. Quran hafizi və ya məscidlərdə Allaha dəvətçi
olan kimsə qəlbini naşidlərə bağladıqdan sonra sahib olduqlarını itirib, quran əzbərini
unuda bilər. Bununla daima məşğul olunmamalıdır. Lakin bəzi zamanlar bunda
sıxıntı yoxdur.
Həm sonra bu,
İslamı qorumaq üçün də edə bilər. Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm, Hassan
radiyallahu anha;
“Onları hicv
et! Ruhul quds səninlə bərabərdir!” buyurmuşdur.
Yenə; “Şerin
bəzisi hikmətdir.” buyurmuşdur.
Digər bir hədisdə;
“Sənin sözlərin onlara (müşriklərə) qarşı oxlardan daha zərərlidir.”
buyurmuşdur. Və ya bu mənada buyurmuşdur.
Şerlə təğanni
etməkdə sıxıntı yoxdur. Lakin Qurandan yayındırmamalıdır. Mən deyirəm ki; Quran
hafizi, yoxsa naşidlə məşğul olan daha fəzilətlidir? Əlbəttə Quran hafizi daha
fəzilətlidir. Sünnət hafizi, yoxsa naşidlə məşğul olan daha fəzilətlidir? Əlbəttə
sünnət mühafizi daha fəzilətlidir. Çünki Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləm
Quran haqqında belə buyurmuşdur;
“Quranı oxumada mahir olan kəs, seçkin səfərdə mələkləriylə
birlikdədir. Çətinlik çəkərək oxuyana isə iki əcr vardır.” Buxari və Muslim, Aişə radiyallahu anhdan rəvayət
etmişlər.
Sünnət
haqqıda bunları demişdir; “Sözümü dinləyən, onu anlayıb eşitdiyi şəkildə
başqasına çatdıranın üzünü Allah aydınlatsın.”
Təmsillərə
(kino, teatr və s.) gəlincə, bu yalan üzərinə qurulmuşdur. Nəbi səllallahu
aleyhi va səlləmin zamanında bu, dəvət vəsilələrindən olmamışdır. İmam Əhmədin Müsnədində İbn Məsud radiyallahu anhdan rəvayət
etdiyi bu hədisin daxilinə girməsindən qorxulur; Rasulullah səllallahu aleyhi
va səlləm buyurdu ki; “Şübhəsiz Allah, bu üç kimsəyə buğz edər; “Sapıqlığa öndərlik
edən kimsə, bir nəbi tərfindən öldürülən və ya bir nəbi öldürən kimsə və təmsil
edən kimsə.”
Bu hədisdə təmsil
edən kimsə ilə sürət çəkənlərlə yanaşı məlum təmsilləri (teatr, film və s.) edənlərin
də daxil olması ehtimaldır.
Allaha həmd
olsun, dəvət vəsilələri çoxdur. Bəzisini yerinə yetirməyə gücümüz yetməzsə, digər
yolları əngəlləmək mümkün deyildir. Yardım istəniləcək olan Allahdır.
Sual:
Dəf vuraraq
naşid oxumanın hökmü nədir?
Cavab:
Bunda
sıxıntı olmadığını umuram. Haram olan şey isə musiqidir. Rasulullah səllallahu
aleyhi va səlləm; “Nigahı dəflə elan edin.” buyurmuşdur. Yenə bir qadın; “Ey
Allahın Rasulu! Allah səni geri gətirərsə, başının üzərində dəf çalmağı nəzir
etmişdim.” dedi. Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləm; “Nəzir etdinsə et, etmədinsə
etmə.” buyurdu. Şayət bu günah olsaydı, Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm o
anda; “Günah olan xüsusda nəzir etmək yoxdur” buyurardı və bunu qəbul etməzdi...
[Qaratul Əşritə (2/483-484)]
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder