26 Aralık 2016 Pazartesi

Qadının Qadınların Yanındakı Geyim Tərzi!

Yazı sahibi: Əbu Muaz Seyfullah
Tərcümə: Darul İttiba


   Bu zamandakı qadınların və qızların bir-birləriylə fitnəyə düşmələrinə ən əhəmiyyətli səbəblərdən biri, qadınlar arasında da olsa, bəzənmə və geyimdəki başıboşluqdur. Şəriət isə xeyirin əldə edilməsi və tamamlanması, pisliklərin isə azaldılması və yox edilməsi üzrə gəlmişdir.

   Son zamanlarda məşhur olan utancverici görüntüler və geyimi iffətli Müsəlmanların geyim və görünüşlərindən deyil. Kafirlərin ölkələrindən keçmişdir. Qadınlar arasında bu çirkin görünüş və geyimlərlə öyünmək məşhur hala gəlmişdir. Qısa paltarlar, çılpaqlıq, incə və şəffaf paltarlar, badi və strec deyilən bədənə yapışan paltarlar, jeans və dar şalvarlar kimi paltarlar, "kişilər görmür" səbəbiylə qadınlar arasında geyilməyə başlamışdır.

 Kömək istəniləcək olan Allahdır.

   Qadının, qadınlar yanında zinət və dəstəmaz üzvlərindən başqasını göstərməsinin caiz olmadığını göstərən dəlillərdən biri də səhabə qadınlarının, qadınlar arasında hamamlara gedənlərə qarşı çıxmalarıdır.

   Aişə radıyallahu anhə -dən: Nəbi sallallahu əleyhi və səlləm: "Hamamlar ümmətimin qadınlarına haramdır" [Səhih. Hakim (4/322); Əl Albânî səhih demişdir. Əs-Sahiha (3439)] buyurmuşdur.

   Şam'lıların qadınları Aişə radıyallahu anha'nın yanına girəndə, Aişə radıyallahu anha onlara belə demişdir: "Siz qadınları hamamlara gedən kəslərin bölgəsindən bilərsinizmi? Mən Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmin belə buyurduğunu eşitdim: "Hər hansı bir qadın paltarını ərinin evindən başqa yerdə çıxarsa Allah ilə özü arasındakı pərdəni parçalamış olur." [ Səhih. Əhməd (6/41, 173, 198, 267); Əbu Davud (4010); Əbu Davud Tayalisi (1518); Tirmizi (2803); İbni Macə (3750); Darimi (2651); İshaq b. Rahuya (3/915); Beyhəqi, Şuab (6/157); Hakim (4/321); Təbərani, Əvsat (5/84, 7/100); Əbu Yala (8/139); Hatib, Tarix (3/58); Hatib, Muvaddahu Evham ( 1/357); Əbdürrəzzaq (1/294)]

    Qadınların idman etdikləri salonlar, üzdükləri sahil və hovuzlar ilə iş mühitləri də bu hökmə daxildir. Buna görə Ömər radıyallahu anh ətrafa belə yazmışdı:
"Müsəlman qadınlar, xəstəlik xaricində hamama girməsin. Qadınlarınıza Nur Surəsini öyrədin. " [Həsən. Abdurrazzaq (1/295)]

   Sələfin xanımları yaşlı olsalar belə, şəffaf və ya bədəni müəyyən edən paltar geyilməməsi mövzusunda həris idilər.

   Əl-Munzir b. əz-Zübeyr rahiməhullah, İraqdan gəldiyində Əsma bt. Əbi Bəkr radıyallahu anhanın gözləri kor olmasından sonra, ona incə bir paltar göndərdi. Əsma radıyallahu anha o paltara əliylə toxundu, sonra belə dedi: "Uf! Bunu ona geri verin!" Bu geri qaytarma əl-Münzirə ağır gəldi və: "Ey anacan! O şəffaf deyil "dedi. Esma radıyallahu anha: "Şəffaf olmasa da bədəni müəyyən edər" dedi. Bunun üzərinə Munzir ona başqa bir paltar aldı, Esma radıyallahu anha onu qəbul etdi və: "Mənə elə beləsini geydir" dedi." [Həsən. İbn Sad, Tabaqat (8/252); İbn Asakir, Tarix (60/290); əl-Albani, Cilbabu'l-Məra (s.127)]

Qadınlar Arasında Şalvar Kimi Dar Paltar Geyinmək
   Qadınların bədən üzvlərini müəyyən edən dar və ya dərisinin rəngini müəyyən edən şəffaf paltarlar geymələri, qadınlar arasında olsa belə caiz deyil.

   Qadının paltarında şərt olan şeylərdən biri, qızılı müəyyən edən şəffaflığı olmaması və bədən əzasını müəyyən edəcək darlıqda olmamasıdır.

   Usamə b. Zeyd radıyallahu anhuma'dan: "Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm mənə Qıpti toxumalarından dar bir rida və ya paltar geyindirdi. Mən də onu xanımıma geydirdim. Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləm mənə: "Niyə Qıpti parçasından paltarı geymədin?" dedi. Mən də: "Ey Allahın rəsulu! Onu xanımıma geydirdim "dedim. Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləm mənə belə buyurdu: "Ona əmr et ki, o paltarın altına qalın bir şey də geyinsin. Onun sümüklərin həcmini müəyyən etməsindən qorxuram. " [Həsən. Əhməd (5/205);  Ziyau'l-Makdisi, əl-Muxtarə (4/150); Təbərani (1/160)]

   Ömər radıyallahu anh belə deyərdi:
"Qadınlarınıza Qıpti parçasından geydirməyin. Çünki o şəffaf və dardır."  [Səhih. Abdurrazzaq (7/51); İbn Əbi Şeybə (6/24)]


   Bundan ötrü, qadınların qadınlar arasında və ya məhrəmləri yanında olsa belə şalvar geymələri, xüsusilə bədəni müəyyən edən dar şalvar geymələri, şəffaf paltarlar geymələri caiz deyil. Yaxşı, bəs yad kişilərin qarşısında bunları necə geyə bilərlər ?!

Hiç yorum yok: