Yazı sahibi: Əbu Muaz Seyfullah
Tərcümə: Darul İttiba
Qadının, qadınlar
qarşısındakı övrəti, qadının məhrəmlərinə qarşı olan övrəti kimidir. Qadının,
eyni zamanda dəstəmaz üzvləri olan zinət yerlərini öz cinsindən olan qadınlara
göstərməsi caizdir. Qadınların arasında olduğu səbəbiylə qadının örtüyünü açması
isə caiz deyil. Allahın dinində bunun yeri yoxdur.
Qadının qadına
qarşı övrətinin, kişinin kişiyə qarşı övrəti kimi olduğu, yəni diz ilə göbək
arası olduğu fikri doğru deyil. Buna dəlalət edən səhih və ya zəif bir dəlil
yoxdur. Bu görüşün elmdən və dəlildən qoxusu belə yoxdur. Əksinə Kitab və Sünnət
nasları, qadının qadınlara qarşı övrətinin; qadının məhrəmlərinə qarşı övrətiylə
eyni olduğunu göstərir. Bunu dəstəkləyən şeylərdən biri də cariyənin övrət
baxımından Hürrün (azad qadının) övrətinin yarısı qədər olmasıdır.
Abdullah b. Amr
radıyallahu anhuma'dan: Nəbi sallallahu əleyhi və səlləm belə buyurdu:
"Biriniz, xidmətçisi olan köləsini və ya işçisini evləndirdiyi
zaman göbək ilə diz arasına baxmasın." [Həsən. Əbu
Davud (4114); Əhməd (2/87); Beyhəqi (2/226); əl Albani həsən demişdir.]
Beyhaki dedi ki:
"Səhih olan, cariyənin evləndikdən sonra artıq ağasına, azad qadının da məhrəmlərinə,
iş görərkən görünən qismdən başqasını
göstərməməsidir."
İbn Teymiyyə rahiməhullah
dedi ki: "Hicab, cariyələrə deyil, azad qadınlara məxsusdur. Möminlərin Nəbi
sallallahu aleyhi və sallam və xəlifələrinin zamanındakı adətləri, azadların
örtünməsi, cariyələrin isə açıq olmasıdır. Ömər radıyallahu anh üzünü örtən bir
cariyə gördüyü zaman onu döyər və belə deyərdi:
"Hürlərəmi bənzəməyə
çalışırsan ey alçaq!" [Səhih. Beyhəqi (2/226); Təlhisul-Xabir
(468); İbnul-Həcc, əl-Mədxal (1/145); Şeyx əl Albânî rahiməhullah: "Ömər
radıyallahu anhdan sabitdir" demişdir. Əl-Hicab (s.45)]
Cariyələr başını, əllərini
və üzlərini açıq buraxardılar... Yenə ümmət üçün fitnədən qorxulduğu zaman
cariyələrin üzərinə örtü endirmiş və örtmüşlərdir. Onlara baxmaqdan və onların
baxmasından çəkinmək lazımdır. Kitab və sünnədə cariyələrə baxmanın və onların
örtünməyi tərk edib zinətlərini göstərmələrinin mübah olduğunu göstərən bir dəlil
yoxdur. Lakin Quran, azadların əmr etdiyi şeyi cariyələrə əmr etməmişdir... Vəziyyət
belə olduğuna görə cariyənin açılması və ona baxmaq bir fitnədir. Belə olmasa
belə, bunun qarşısını almaq lazımdır. Kişinin kişilərə və qadının qadınlara
qarşı vəziyyəti də belədir. Əgər bir qadın, qadınlar üçün fitnə olursa və bir
kişi, kişilər üçün fitnə olursa, ismətin qorunması üçün baxışları endirməyə
dair əmr onlara baxmaq haqqında da keçərli olur. "
Ömər radıyallahu
anhın bu hərəkəti, üzü örtmənin azad qadınlara xas olduğunun ən qüvvətli dəlillərindəndir.
Azad qadınlar üzlərini örtməklə cariyələrdən ayrılırlar.
Allah Təala belə
buyurmuşdur:
"Mömin qadınlara da söylə: Onlar da gözlərini haramdan
çəkinsinlər və iffətlərini qorusunlar. Özbaşına kənarda zinətlərini göstərməsinlər
və baş örtülərini yaxalarının üzərinə qoysunlar. zinətlərini; ərlərindən,
atalarından, yaxud ərlərinin atalarından, oğullarından, ərlərinin oğullarından,
qardaşlarından, qardaşlarının oğullarından, bacılarının oğullarından, öz
qadınlarından, əlləri altındakılardan (kölə və cariyələrindən), qadına ehtiyacı
olmayan iqtidarsız kişilərdən, təbii olan xidmətçilərdən və qadınların övrət
yerlərini hələ bilməyən uşaqlardan başqasına göstərməsinlər . Zinətlərini gizlədikləri
şeylərin görünməsi üçün ayaqlarını yerə vura-vura yeriməsinlər. Ey möminlər!
Hamınız Allaha tövbə edin də, nicat tapasınız. " (Nur 31)
Dəlil olma yönü
budur: Allahu Təala məhrəmləri zikr etdikdən sonra və mülkiyyəti altında
olanlardan əvvəl qadınları zikr etmişdir. Bu səbəbdən dolayı, qadınların
qadınlara qarşı hökmü, ayədə onlardan əvvəl və sonra zikr edilənlərlə eynidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder