Beh ilə satış, bir satışda iki
şərt qadağasının daxilindədir. Ayrıca qarar satışı və malı batil yolla yemək çərçivəsində
olduğundan haramdır. Belə bir satışda, alıcı qabaqcadan nəğd olaraq bir miqdar
verər, sonra alıcı sözündən dönərsə, verdiyi nəğd pul satıcının olar. Bir tərəfin
zərəri olarkən, digər tərəfin haqsız qazancı olar.
Abdullah b. Amr radiyallahu
anhumadan; “Peyğəmbər səllallahu aleyhi va səlləm beh ilə satışı qadağan etdi.”
[Həsən səhih. Əhməd (2/183); Malik (2/609); Əbu Davud
(3502); İbn Macə (2192); Beyhəqi (5/342); İbn Abdilbərr, ət Təmhid (24/176-178);
İbn Adi, əl Kamil (4/153); Təhzibul Kəmal (35/100); Suyuti, Tənvirul Havaliq
(1/47)]
Əbu Muaz Seyfullahın “Səhih
İslam Fiqhi”ndən alıntı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder