Müəllif: Əbu Muaz Seyfullah
Tərcümə: Darul İttiba
1- Səfinə radıyallahu anhdan:
Nəbi sallallahu aleyhi və səlləm naxışlarla bəzənmiş bir evə
girməzdi " [Səhihdir. İbn Hibban (8/91); Hakim
(2/186); Əhməd (5/220-222); İbn Macə (3360); Əbu Davud (3755); Təbərani (7/84)]
2- Əbu Sələbə əl-Huşəng
radıyallahu anhdan:
"Bir adam barmağında qızıldan bir üzük olduğu halda Nəbi
sallallahu aleyhi və səlləmin yanına oturdu. Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləm
əlindəki dəyənəklə adamın əlinə vurdu. Sonra da adama əhəmiyyət vermədi. Adam
da üzüyünü çıxarıb atdı ..." [Həsəndir. İbn Hibban
(1/410); Tahavi (4/261); Əhməd (4/195); Nəsai (8/171)]
3- Əbu Səid əl-Xudri
radıyallahu anhdan:
"Bir adam barmağında qızıldan bir üzük olduğu halda Nəcran'dan
Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmin yanına gəldi. Nəbi sallallahu aleyhi və
səlləm üzüyü görüncə adamdan üz çevirdi. Adam da Rəsulullah sallallahu əleyhi və
səlləmdən heç bir şey soruşa bilmədi. Bunun üzərinə adam, xanımının yanına geri
döndü və ona vəziyyəti izah etdi. Xanımı: "Səndə bir hal var. Rəsulullah
sallallahu aleyhi və səlləmin yanına qayıt və üzüyü də at " dedi. Adam gəlib
Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmin yanına girmək üçün izn istədi. Ona
icazə verdi. Adam salam verdi, Nəbi sallallahu aleyhi və səlləm də salamı aldı.
Adam: "Ey Allahın rəsulu! Məndən nə üçün üz çevirdin? " deyə soruşdu.
Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləm: "Sən mənə barmağında atəşdən bir
köz olduğun halda gəldin." Buyurdu. Adam: "Ey Allahın rəsulu! O halda
mən indi sizə daha çox atəş közü gətirdim "dedi. Çünki adam Bəhreyndən bəzəkli
əşyalar gətirmişdi. Nəbi sallallahu əleyhi və səlləm: "Gətirdiyi şeylər
bizdən bir şeyi zənginləşdirməyəcək və bizim yanımızda Harrənin daşlarından fərqsizdir.
Lakin onlar dünya həyatının keçici zövqüdür "buyurdu. Adam: "O halda
səhabələrinin içərisində mənə bir üzr bəyan et ki, sənin hər hansı bir şey səbəbiylə
mənə əsəbiləşdiyini sanmasınlar" dedi. Bunun üzərinə Rəsulullah sallallahu
əleyhi və səlləm ayağa qalxıb adama üzr bəyan etdi və aralarında keçən vəziyyətin
üzüklə bağlı olduğunu bildirdi. Adam: "O halda üzüyü nədən düzəltdirim?"
dedi. Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləm: "Dəmir, gümüş və ya
tuncdan" buyurdu. " [Səhihdir. İbn Hibban
(7/411); Əhməd (3/14); Nəsai (8/170)]
4- Cabir b. Abdillah
radıyallahu anhuma'dan:
"Nəbi sallallahu aleyhi və səlləm Ömər b. əl-Xəttab
radiyallahu anhdan Məkkənin fəthi ilində Muhassab vadisində ikən, Kəbəyə
çatmasını, orada olan bütün surətlərin silinməsini əmr etdi. Çünki Nəbi
sallallahu aleyhi və səlləm Kəbənin içindəki bütün şəkillər silinincəyə qədər
oraya girməmişdir. "
[Səhihdir. İbn Hibban (7/540); Əbu
Davud (4156); Beyhəqi (7/268); Əhməd (3/335, 336, 383, 396)]
5- Kumandanlardan birini bir
kimsə tərifləməyə başlayınca Miqdad b. Əsvəd radıyallahu anh onun üzərinə
torpaq atmağa başlamış və "Nəbi sallallahu aleyhi və səlləm bizə məddahların
üzünə torpaq saçmamızı əmr etdi" demişdir.
[Səhihdir. Muslim (Zühd 68)]
6- İbn Abbas radiyallahu
anhuma Ərəfatda camaatın təlbiyə gətirmədiklərini görüncə bunun səbəbini
soruşmuş, xalqın Müaviyədən qorxduqları üçün təlbiyə gətirmədiyini öyrənincə dərhal
çadırından çıxmış və: "Ləbbeyk, Allahummə Ləbbeyk. Onlar Əli radıyallahu anha
olan qəzəblərindən ötrü sünnəti tərk edirlər!" dedi. [Səhihdir. Nəsai,
(3006)]
7- İbn Ömər radıyallahu
anhuma'nın azadlı nökəri ona Mədinədən getmək istədiyini, zamanın pisləşdiyini
söyləyincə, İbn Ömər radıyallahu anhuma: "Yerində otur! Axmaq! Çünki mən Rəsulullah
sallallahu əleyhi və səlləmi "Əgər bir kimsə Mədinənin şiddət və çətinliyinə
qatlanarsa, qiyamət günündə mən ona şahid yaxud şəfaətçi olaram" buyurarkən
eşitdim." demişdir. [Səhihdir. Muslim (Həcc 482)]
8- Abdullah b. Ömər
radıyallahu anhuma oğlunun, xanımını məscidə göndərməyəcəyi ilə əlaqədar sözü
üzərinə, daha əvvəl heç kimə söymədiyi şəkildə söymüşdür. [Səhihdir.
Abdurrazzak (3/147, 5107); Əhməd (2/127, 140, 143)]
9- Biri İbn Ömər
radıyallahu anhuma'ya Ramazanda təravihi imamın arxasında qılımmı?" deyə
soruşdu. O da ona Quranı oxuyub oxumadığını soruşdu. Adam bəli deyincə:
"Elə isə niyə eşşək kimi susursan? Get evində qıl "dedi. [Səhihdir. Abdurrazzaq (4/263)]
10- Umar b. Rueybə, Bişr
b. Mərvanı Cümə günü minbərdə əllərini qaldıraraq dua edərkən görüncə:
"Allah bu əllərin bəlasını versin Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləmi
minbər üzərində gördüm; işarə barmağından başqasını qaldırmazdı "demişdir.
[Səhihdir. Muslim (həcc 53)]
11- Əbu Bəkrə radiyallahu
anh Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləmin daş atmağı qadağan etdiyinə dair hədisi
izah edərkən əmisinin oğlu daşı almış və: "Bunu mu qadağan etdi?" deyərək
atmış, Əbu Bəkrə radiyallahu anh də bunun üzərinə: "Diqqət et! Mən sənə Rəsulullah
sallallahu əleyhi və səlləm xəbər verir və qadağan etdiyini deyirəm, sən isə hələ
də atırsan. Vallahi yaşadığım müddətcə artıq səninlə danışmaram" demişdir.
[Səhihdir. Əhməd (5/46); Muslim (sayd 54)]
12- İbn Ömər radıyallahu
anhuma məsciddə hədis rəvayət edərkən orada olan bir qissəciyə kürəyini dönərək
oturmuş, o qissəci əllərini qaldırıb dua etmiş, İbn Ömər radıyallahu anhuma isə
əlini qaldırmamışdır. [Həsəndir. Abdurrazzak (3/218)]
13- Müaviyə b. Əbi
Süfyan, qızıl və ya gümüşdən hazırlanmış su qabını öz ağırlığından daha artıq
satınca Əbud-Dərda radıyallahu anh: "Mən Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləmi
eşitdim, O belə edilməsini qadağan etdi. Ancaq misli mislinə satılmasına icazə
verdi "dedi. Müaviyə: "Mən bunda qorxu olduğunu sanmıram" dedi.
Əbud-Dərda: "Bunun etdiyini qınayıb məni dəstəkləyəcək bir kəs yoxdurmu? Mən
ona Rəsulullah sallallahu əleyhi və səlləmdən hədis rəvayət edirəm, o isə öz
fikirini söyləyir. Mən sənin olduğun yerdə artıq qala bilmərəm ... " demişdir.
[Səhihdir. Malik (sehr 33); Şafii, ər-Risalə (s.192)]
14- İbn Ömər radıyallahu
anhuma Əbu Eyyub radıyallahu anhı evinə dəvət etdi. Əbu Eyyub divarda bir pərdə
asılı olduğunu gördü. İbn Ömər: "Divara pərdə (divar xalçası kimi) asma
barəsində qadınlar bizə qalib gəldi" deyincə, Əbu Eyyub: "Bunu hər kəsdən
gözləyərdim, amma səndən gözləməzdim. Vallahi sənin yeməyini yeməyəcəyəm
"deyərək geri döndü. [ Səhihdir. Buxari (Nigah 76)]
15- İbn Məsud radıyallahu
anh bir evdə surət görüncə geri dönmüşdür. [Səhihdir.
Buxari (Nigah 76)]
16- Mərvan b. Hakim sünnədə olanın əksinə olaraq
bayram namazında xütbəni önə alınca Əbu Səid radıyallahu anh bunun səbəbini
soruşdu. Mərvan bu vəziyyətin tərk edildiyini söyləyincə Əbu Səid radıyallahu
anh üç dəfə: "Əsla olmaz! Allaha and olsun ki, siz mənim bildiyimdən daha
xeyirlisini edə bilməzsiniz" deyərək oradan ayrılmışdır. [Səhihdir. Muslim (Salatu'l-iydəyn 9)]
17- Aişə radıyallahu anha
yanında qalan bir ailənin evində nərd olduğunu öyrənincə: "Əgər o nərdi
çıxarmasanız, mən sizi evimdən qovacağam" demişdir. [Həsəndir. Malik (ru'yə 6); Şərhu-Sunnə (12/385); Buxari, Ədəbul-müfrəd
(1274)]
18- Ömər radıyallahu anh,
Əbu Bəkr radıyallahın bacısını, ölü ardından fəryadla ağladığı üçün yanından
uzaqlaşdırmışdır. [Səhihdir. Buxari (husumət 5)]
19- Ömər radıyallahu anh
bir adamın başında pişik dərisindən bir papaq görüncə onu alıb cırmış və
"Mən bunu ancaq leş olaraq görürəm" demişdir.
[Munqatı. Abdurrazzaq (1/71)]
20- Huzeyfə radıyallahu
anh Mədaində ikən özünə gümüş qabda su gətirən birinin əlindən stəkanı alıb
sahibinə atmış və "Bunu ilk dəfə etmədim. Mən onu gümüş stəkanla su verməkdən
qadağan etmişdim. Lakin o bundan əl çəkmədi. " demiş və bununla əlaqədar
olan hədisi rəvayət etmişdir. [Səhihdir. Əhməd (5/396,
397, 398, 400)]
21- İbn Ömər radıyallahu
anhuma özünə gümüş qabda su verilsə o qabı sındırardı. [Səhihdir.
Abdurrazzaq (Mamərin Cami kitabı (11/70)]
Şübhəsiz ki, Rəsulullah
sallallahu əleyhi və salləm və səhabələrinin, hüccət çatmış kəslərin sünnəyə
müxalif davranmalarına qarşı yuxarıda zikr edilənlərin və daha burada zikr etmədiyim
bir çox rəvayətlərdə rəftarları ortadadır.
Video çəkilişləri
edən və surətlərini nəşr etdirən sapdırıcı şeyxlərin və onları dinləyənlərin sələfilik
iddiaları harada, surət olan bir evə girməyi belə qəbul etməyən bu ümmətin sələfi
harada?!
Qadınların qarşısına çıxaraq söhbət edən
haramxor həvapərəstlər, mütəvatir naslar və icma ilə sabit olmuş pərdə hicabını
həvalarıyla ortadan qaldıran, hətta qadınların da kişilərin qarşısına çıxıb dərs
verə biləcəyini iddia edən sələfilik təqiyyəsi edən xəbis mötəzilə şeyxləri
harada, qadından daha zərərli bir fitnə ünsürü qoymadığını söyləyən Nəbi
sallallahu əleyhi və səlləm ilə Onun ancaq pərdə arxasından hədis rəvayət edən
xanımları harada?!
Yaxşılığı əmr etmə
və pisliyi qadağan etmə vacibini aradan qaldırıb rahatca günah işləmə mühiti
yaratmaq üçün "Əvvəl tövhid" şüarını pis əməllərinə alət edən, fiqhi
məsələlərdə zəlalətlərini bu şüarla gizləməyə çalışan, sünnələrin əhya edilməsini
fitnə olaraq görən, sünnəyə riayət edilməsindən ötrü "rüsvay olduq"
tufanı qoparan əyyamçı saxta sələfilər harada, yuxarıda hallarından nümunə
verdiyimiz Nəbi sallallahu aleyhi və səlləm və səhabələri harada?!
Fitrə sədəqəsinin
pul ilə verilə biləcəyini, qadının məhrəmsiz səfərə çıxa biləcəyini, avamın belə
kafir ölkələrində yaşaya biləcəyini, (seçkilərdə) səs vermədən istifadə etmənin
imandan (!) olduğunu, bidət əhlinə qarşı yumşaq davranılacağını, tövhid (!) uğrunda
hər cür güzəştə gedilə biləcəyini, cürbəcür kəlam və fəlsəfə oyunlarıyla gündəmə
gətirən yol kəsicilər harada, "iman söz və əməldir" deyən, Məhəmmədin
Rəsulullah sözüylə ittiba olmadan tövhid etibarsızdır deyən, Allah və Rəsulunun
əmrlərindən heç bir şeyi əhəmiyyətsiz, faydasız və kiçik görməyən Əhli-Sünnə mənhəci
harada?
Xocalarının xatiri
üçün Allah Rəsulunun sünnəsini görməməzlikdən gələn, mütəşabehlərə yapışıb möhkəmləri
rədd edən, Hədis əhlinin sünnəyə uyğun dəvət metodunu "Üslupsuz
(!)" görən, batili rədd edəcəyi
yerdə, batilə qarşı çıxanla məşğul olub: "elm əhli heç belə edərmi,
yaraşar mı?" deyən və bu samandan iddianın altından mikroplu su axıdan
anlayış harada, Allah və Rəsulunun önünə kimsəni keçirməyən, keçən olarsa kim
olursa olsun; əlləri, dilləri və ürəkləriylə ona mane olan Səhabə və tabiinin
anlayışı harada?!
İxtilaflardan ibrət
alınması lazım olarkən, həvalarının göstərdiyi istiqamətdə ixtilafı nümunə göstərən
anlayış harada, Allah Azzə və Cəllənin ixtilafı qınaması və iman edənlərə
ixtilaflarını Allah və Rəsuluna ərz etməyi əmr etməsi harada?!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder