Ənəs
radiyallahu anhdan; “Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm boynunun iki tərəfindəki
damarlar ilə iki çiyninin arasındakı damarlardan qan aldırardı. Ayın on
yeddinci, on doqquzuncu və iyirminci günləri qan aldırardı.” [Səhih. Tirmizi
(2051); Əbu Davud (3860); İbn Macə (3483)]
Əbu Hureyrə
radiyallahu anhdan; Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm belə buyurdu; “Ayın on
yeddinci, on doqquzuncu və iyirmi birinci günləri qan aldırana bu, hər xəstəliyinə
şəfa olar.” [Həsən. Əbu Davud (3861); Beyhəqi (9/340);
Hakim (4/210)]
İbn Ömər
radiyallahu anhumadan; Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləm belə buyurdu; “Hacamat
hafizin hafizəsini, ağıllının ağlını artırar. Allahın bərəkətiylə hacamat edin.
Cümə axşamı, Cümə, Şənbə və bazar günləri hacamat etməyin. Bazar ertəsi günü
hacamat edin. Cüzzam və baras xəstəliyi ancaq çərşəmbə günü enər.” [Həsən. Hakim (4/409); İbn Macə (3487-88); Əbu Nuaym, Tibb
(s. 25); əs Səhiha (766)]
Hacamat üçün
Bazar ertəsi və Çərşəmbə axşamı günlərinə üstünlük verilməlidir. Əgər bu günlər
ərəbi ayın 17, 19 və 21- ci günlərinə təvafuq edərsə, bu daha xeyirli olar.
Lakin ayın digər günlərinə təvafuq edən bazar ertəsi və çərşəmbə axşamı günlərində
hacamatda sıxıntı yoxdur. 17, 19 və 21ci günlərin üstünlüyünə dair tövsiyyə
müstəhəblik ifadə etməkdədir. Çünki bu haqdakı əmr, fəzilət ifadə edən bir səbəbə
bağlanmışdır. Digər günlərdə hacamat edilməyəcəyi mənasına gəlməz. Ancaq digər
günlər çərşəmbə, cümə axşamı, cümə, şənbə və bazar günlərinə təvafuq edərsə, bu
günlərdən çəkinməli, bazar ertəsi və çərşəmbə axşamı günlərinə üstünlük verilməlidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder