8 Şubat 2017 Çarşamba

Hacamat Haqqında Bilinməsi Zəruri Olan Məsələlər!


Cabir radiyallahu anhdan; Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləm belə buyurdu; “Müalicə olunduğunuz şeylərdə bir xeyir varsa, hacamatda, bal şərbətində və ya atəşlə dağlamadadır. Ancaq mən dağlamanı sevmirəm.” [Səhih. Buxari (5702); Muslim (2205)]

   Ənəs radiyallahu anhdan; “Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm boynunun iki tərəfindəki damarlar ilə iki çiyninin arasındakı damarlardan qan aldırardı. Ayın on yeddinci, on doqquzuncu və iyirminci günləri qan aldırardı.”  [Səhih. Tirmizi (2051); Əbu Davud (3860); İbn Macə (3483)]

   Əbu Hureyrə radiyallahu anhdan; Nəbi səllallahu aleyhi va səlləm belə buyurdu; “Ayın on yeddinci, on doqquzuncu və iyirmi birinci günləri qan aldırana bu, hər xəstəliyinə şəfa olar.” [Həsən. Əbu Davud (3861); Beyhəqi (9/340); Hakim (4/210)]

   İbn Ömər radiyallahu anhumadan; Rasulullah səllallahu aleyhi va səlləm belə buyurdu; “Hacamat hafizin hafizəsini, ağıllının ağlını artırar. Allahın bərəkətiylə hacamat edin. Cümə axşamı, Cümə, Şənbə və bazar günləri hacamat etməyin. Bazar ertəsi günü hacamat edin. Cüzzam və baras xəstəliyi ancaq çərşəmbə günü enər.” [Həsən. Hakim (4/409); İbn Macə (3487-88); Əbu Nuaym, Tibb (s. 25); əs Səhiha (766)]


   Hacamat üçün Bazar ertəsi və Çərşəmbə axşamı günlərinə üstünlük verilməlidir. Əgər bu günlər ərəbi ayın 17, 19 və 21- ci günlərinə təvafuq edərsə, bu daha xeyirli olar. Lakin ayın digər günlərinə təvafuq edən bazar ertəsi və çərşəmbə axşamı günlərində hacamatda sıxıntı yoxdur. 17, 19 və 21ci günlərin üstünlüyünə dair tövsiyyə müstəhəblik ifadə etməkdədir. Çünki bu haqdakı əmr, fəzilət ifadə edən bir səbəbə bağlanmışdır. Digər günlərdə hacamat edilməyəcəyi mənasına gəlməz. Ancaq digər günlər çərşəmbə, cümə axşamı, cümə, şənbə və bazar günlərinə təvafuq edərsə, bu günlərdən çəkinməli, bazar ertəsi və çərşəmbə axşamı günlərinə üstünlük verilməlidir.

Hiç yorum yok: